Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je čtv 28.3.2024, 18:50



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Instalace Linuxu z dodaného DVD 
Autor Zpráva

Registrován: 03/2008
Příspěvky: 7
Příspěvek Instalace Linuxu z dodaného DVD
Zdravim, po odzkoušení WinXP na EEE jsem chtěl vrátit původní Linux, bohužel veškeré pokusy nainstalovat Linux zpět zatim padly. Nejsem sice odborník na Linux, ale když se po vložení dodávaného DVD do externí USB DVD mechaniky a nastavení BOOTování z USB DVD má instalace spustit, bohužel, oproti instalačnímu disku WinXP, se nic nestane, s tím, že disk není bootovatelný. Vyzkoušel jsem vytvořit bootovací SD disk pomocí aplikace na dodávaném DVD v prostředí Win, bohužel při bootování z SD EEE zatuhne a nic se neděje. Poslední funkční možnbostí by bylo použití USB disketové mechaniky, která při pokusu načíst instalaci DOSu bezproblému instalovat začala. Nemáte někdo radu, jak Linux vrátit a kde se dají sehnat instalačky Linuxu pro EEE na disketách? (stačí stáhnout obsahy disket v daných balíčcích) Zkoušel jsem i další varianty, které mne napadly, ale v žádném případě se Linux instalovat nezačal. Dík za rady! Jenom poznámka: stáhnul jsem i instalační disk Linuxu pro EEE, nechal ho vypálit jako bootovatelný, ale opět to nelze spustit. Nevim, jestli lze použít pouze bootovací CD na externí USB DVD, ale na to více než 700MB fakt nenahraju, oproti BOOT DVD disku...


úte 25.3.2008, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 03/2008
Příspěvky: 47
Příspěvek Re: Instalace Linuxu z dodaného DVD
me boot original instalacky z externiho DVD sel v pohode, nemas nejakou divnou mechaniku??

_________________
My shoes are too tight, but it doesn't matter, because I have forgotten how to dance.


úte 25.3.2008, 14:46
Profil

Registrován: 03/2008
Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Instalace Linuxu z dodaného DVD