Strict Standards: Non-static method utf_normalizer::nfc() should not be called statically in /DISK2/WWW/mujeee.cz/f/includes/utf/utf_tools.php on line 1781 ASUS Czech a jejich reseni reklamace :: Zobrazit téma MujEEE.cz - uživatelské fórum
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je úte 17.1.2017, 13:06



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
 ASUS Czech a jejich reseni reklamace 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Registrován: 02/2008
Příspěvky: 921
Bydliště: mám
Příspěvek ASUS Czech a jejich reseni reklamace
Znamej resil ted reklamaci u notebooku a jak to dopadlo?

Citace:
Loni v Prosinci jsem prodal známemu pro dceru NTB ASUS F3S. Žádné velkej šmejd, vcelku výkonný notebook bratru za třicet klacíků českých.
Začal však chlapec dělat neplechu. Poprvé jsme prováděli reinstalaci systému (Vista Home Pro 32b) někdy v Lednu. Notebook se prý choval občas nestabilně. Po reinstalaci byl asi měsíc klid, potom se začaly problémy opakovat znovu, takže druhá přeinstalace. Asi měsíc se s tím holčina trápila, pak jsme tam zkusili dát Win XP, ale pohořeli jsme na driverech, nepodařilo se rozběhat zvuk a pár dalších maličkostí.
Takže v druhé půlce Března se dospělo k závěru, poslat ntb na reklamaci do ASUS CZECH s.r.o. do Ostravy. 24.3.2008 si přijela zásilková služba DPD pro ntb a odvezla si ho. A tady se začíná odvíjet zajímavá situace. NTB byl předán DPDčku zabalený v originální ASUS krabici od něj, avšak někde se pochroumal, buď cestou a nebo v Ostravě v Asusu.
Z Asusu přišel email, že NTB byl poškozen z důvodu špatného zabalení viz. foto. Poškození se týkalo odřeného rohu a totálně rozervané krabice. A že má zákazník zaplatit za opravu (346,- Kč s DPH) a pokud s opravou nesouhlasí, tak bude NTB zaslán zpět za manipulační poplatek 45,- Euro (cca 1.200,- Kč). Takže řečeno česky zaplať a nebo zaplať!

No tak mě to trošku nadzvedlo a jal jsem se volat na reklamační oddělení Asus CZ do Ostravy. Operátor na lince si dohledal reklamaci, prohlédl fotky, a řekl že je poškozený obal. Odpověděl jsem, že to vidím taky, ale že máme od DPD přebírací potvrzení, kde není ani zmínka o poškozeném obalu, a že asi musí uznat, že s takto poškozeným obalem by to asi od zákazníka jen tak nepřebrali. Tak na mě zkoušel něco v tom smyslu, že když se prodává NTB tak je tato krabice ještě v jedné krabici a tak. Řekl jsem, že chci od nich jejích přebírací protokol od DPD, kde bude uvedeno, že převzali NTB v poškozené krabici, abychom mohli vymáhat škodu na DPD a bylo mi řečeno, že oni přebírají denně tolik balíků, že se to při přebírání nekontroluje (asi je Asus více poruchový než jsem si myslel).
No ukončili jsme to tak, že mi bylo přislíbeno, že zkusí ještě jednou reklamačního technika, jestli by to nemohl přehodnotit a že mi dá mailem vědět, tak uvidíme.

Přikládám fotky a kopii mailu, která přišla, aniž by se snažili v Asusu vůbec zjistit, jestli to náhodou nezničili u nich na skladu.

E-mail 1:
Dobry den,
v priloze posilam cenik vystaveny pro mimozarucni opravu Vaseho zarizeni.
Duvod placene opravy:
- vinou spatneho zabaleni notebooku ,poskozene plasty,viz.foto
V pripade souhlasu s vystavenym cenikem odskrtnete, ze souhlasite s opravou,
podepiste a prepostele zpet (faxem nebo oskenovany mailem). V pripade pravnicke
osoby doplnte fakturacni adresu s ICO, DIC.
Nasledne Vam bude vystavena faktura a po potvrzeni zaplaceni bude Vase
zarizeni opraveno.
S pozdravemM.K.
Assistant CSC

Email 2:
Dobry den,
Preposilam cenik.Pokud souhlasite s opravou,poslete mi potvrzeny cenik,my
vystavime obratem fakturu a po uhrazeni bude Vas notebook opraven.
Jestlize nesouhlasite,posleme zpet s manipulacnim poplatkem,ktery cini 45 euro.
S pranim pekneho dneM.K.


Foto:
:arrow: Foto 1
:arrow: Foto 2
:arrow: Foto 3
:arrow: Foto 4
:arrow: Foto 5
:arrow: Foto 6
:arrow: Foto 7
:arrow: Foto 8

_________________
-=:: Lepší být souzen jedním, než nesen čtyřmi ::=-

Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku ."

Dell XPS Studio 13, HP Mini 5103, Apple iPad 16GB CZ


úte 08.4.2008, 15:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Registrován: 06/2008
Příspěvky: 4
Příspěvek Re: ASUS Czech a jejich reseni reklamace
Ahoj,
ad reklamace asus, vyuzil sem ji celkem u 2 PC,a zkusenost je ruzna, ale subjektivne veskrze pozitivni. Poprve oprava NB okamzita, v pondeli odjel a v patek zpatky, vsechno ok. U jinyho sem reklamoval vadnej disk,vratil se mi disk stejny velikosti, ale min otacek a naprosto strasne hlucnej. Sice mi ho zadaco vymenili jeste jednou,ale i tak 2x bez NB je opruz. Jinak chvalim system odvozu a dovezeni. Ale zrovna DPD neni moje oblibena firma.
Jinak k tvymu pripadu, pokud to takhle prevzali a podepsali DPD doklad, ze to prejali v poradku, je to jejich blbost. V podminkach maj ze to musi byt adekvatne zabaleny a to si troufam tvrdit ze bylo. Krabice ve ktery to vracej neni o nic lepsi nez tvoje baleni. Pokud to prejali s tim, ze to je poskozeny, tak se predpoklada ze od tebe to odeslo neposkozeny pokud na prebiracim protokolu nenapsal prepravce poznamku ze to od tebe prejal poskozeny.
Ale chapu, pokud chtej 350 tak se clovek radci nehada a at uz to ma zpatky a funkcni. ale zamrzi to a zkazi image podle me jinak docela solidni firmy.
Lukas


čtv 26.6.2008, 17:05
Profil
Uživatelský avatar

Registrován: 02/2008
Příspěvky: 921
Bydliště: mám
Příspěvek Re: ASUS Czech a jejich reseni reklamace
lukylukas: no hlavne nejde o me, ale jak jsem zminoval vyse, resil to s nimi kamarad.

_________________
-=:: Lepší být souzen jedním, než nesen čtyřmi ::=-

Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku ."

Dell XPS Studio 13, HP Mini 5103, Apple iPad 16GB CZ


čtv 26.6.2008, 17:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
 cron


Powered by phpBB © phpBB Group, designed by V. Trushkin, český překlad – phpBB.cz

Doporučujeme: Bazar nevyužitých slevových kupónů a voucherů, Sluchátka MePaBlu